En fråga

Jag har en annan favorit film som finns som orginal och en nyare version förstås och båda finns i min filmhylla.
Här kommer orginalet och nu bjuder jag på den nyare versionen, vilken som är bäst? Det får betraktaren avgöra. Ibland kan det vara svårt att avgöra för filmen kan skildras ur olika synvinklar eller helt enkelt vara helt olik. Vem hade trott att denna skådespelerska kunde sjunga? En tös med många talanger..?

Njut av klippen, vare sig det är orginalet eller nyare versionen.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hos mig är det bara originalet som gäller! Den nyare versionen kommer inte i närheten. Inte på långa vägar! Visst är det så :-)

Kram!

2008-09-28 @ 18:53:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: IKA

Znogge:

Jag har väldigt svårt att överge den första varianten av Grease, den är helt suverän, men det var roligt att se 2:an med Michelle med det krångliga namnet haha



Kram

2008-09-28 @ 21:41:17
URL: http://ikatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0