Egen tid

Imorse när jag smög omkring för att inte väcka pojkarna hamnade jag framför tv en kort stund, Tv4 Guld var på och vinjetten som hälsade mig godmorgon var välbekant och lockade fram ett leende på mina läppar. Det var längesedan man såg den och det var inte utan att man blev lite nostalgisk.

Tänk så ofantligt många som satt bänkade framför teven och följde denna serie, trots vetskapen att det var filmad glamour kunde man inte låta bli att få sina favorit personer.

Här är en annan underbar serie som följts av många, inte lika otrolig som den första men icke dessto mindre älskad.

Ha en underbar söndag.


Kommentarer
Postat av: Nalle

Verkligen nostalgi. Det var tider det.

Kram Nalle

2008-09-28 @ 10:26:18
URL: http://nallesfoto.blogg.se/
Postat av: IKA

Nalle:

Absolut, visserligen kan endel te sig naiva men det var ändå bra "känsla" i programmen.

Kramsen

2008-09-28 @ 10:31:11
URL: http://ikatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0